banner2

אנו חיים בעידן המאפשר לנו לבצע פעולות יומיומיות רבות באמצעות האינטרנט. העברת מידע באופן אלקטרוני ומאובטח מתאפשרת באמצעות שימוש בכרטיס החכם, שהפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. בזכות הכרטיס החכם ניתן למלא טפסים מקוונים, לחתום בחתימה אלקטרונית על מסמכים ולבצע מגוון פעולות מול משרדי הממשלה באופן מהיר ומאובטח.

כרטיס חכם

החברה הכלכלית של לשכת עו"ד מציעה לכם כרטיס חכם משודרג, טכנולוגי, מאובטח ואיכותי יותר מתמיד. 

הכרטיס החכם (טוקן) תקף לעבודה במגוון פורטלי הממשלה: נט המשפט, מע"מ (רשות המיסים), שע"מ (מכס), ממשל זמין, משרד הביטחון, מרכב"ה, רשות לניירות ערך ורשם החברות.

מהו הכרטיס החכם?

הכרטיס החכם משמש אמצעי אמין לזיהוי ולביצוע חתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת ברמת האבטחה הגבוהה ביותר. זהו כרטיס פלסטיק בגודל של כרטיס אשראי, שעליו שבב אלקטרוני ופס מגנטי. על הכרטיס מונפקת תעודה אלקטרונית, המאפשרת זיהוי של בעליו והופכת אותו לאמצעי זיהוי אישי וחזק.

למה משמש הכרטיס החכם ומי יכול להשתמש בו?

התעודה האלקטרונית המונפקת על גבי הכרטיס החכם הינה חד ערכית וחתימתה מאשרת את זהות החותם על המסמך ובכך מאשר את אמינותו.

צריכים להנפיק כרטיס חכם? קבעו לעצמכם פגישת הנפקה באינטרנט!

תוכלו להשאיר פרטים בקישור המצורף מטה, ואנו ניצור עמכם קשר.

smartbutton

כרטיס חכם במבצע

פרויקט כרטיס חכם- נט המשפט

"כרטיס חכם-נט המשפט" הינו פרויקט של החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין, אשר הוקם בשיתוף עם לשכת עו"ד וקומסיין - גורם מאשר בישראל, להנפקת כרטיסים וחתימות דיגיטליות מאושרות. לצורך הגשת כתבי בית-דין אלקטרוניים והזדהות למול מערכת "נט המשפט" נדרש "כרטיס חכם" המאפשר זיהוי וכניסה למערכת וביצוע חתימה אלקטרונית מאושרת על גבי מסמכים משפטיים, באופן שמייתר את הצורך בחתימה פיזית (עפ"י חוק חתימה אלקטרונית התשס"א-2001.) החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין החלה להנפיק לעורכי הדין, למתמחים, ולעובדי משרדי עורכי הדין כרטיסים חכמים, כחלק מהיערכות עורכי הדין לעבודה מול מערכת "נט המשפט". השימוש בכרטיס החכם מאפשר לעורכי הדין להגיש מכל מקום, דרך רשת האינטרנט מסמכים לבית המשפט המתנהלים בתיקים בבתי המשפט המשתמשים במערכת נט המשפט.

היתרונות הגלומים בשימוש בחתימות אלקטרוניות על ידי עורכי דין הם ברורים:

-ייעול עבודת בתי המשפט וביטול הצורך בארכיוני ענק המאחסנים תיקים ומסמכים רבים. -השימוש בחתימה האלקטרונית מייעל תהליכים וחוסך משאבים בקרב עשרות אלפי חברי לשכת עוה"ד ברחבי הארץ העובדים מול מערכת בתי המשפט. -השימוש בחתימה אלקטרונית מספק אמצעי אבטחה וביקורת מהימנים המשפרים את השירות ומקצרים תהליכים משפטיים. -עוה"ד אף יוכלו להשתמש בחתימה חוקית זו כדי להעביר חוזים חתומים ומסמכים חתומים זה לזה.

חידוש חתימה מרחוק – ללא צורך בהגעה ! מעתה יהיה ניתן לחדש כרטיס חכם בתוקף (תעודה אלקטרונית) באמצעות שיחת טלפון קצרה:

banner1 good

** לקוחות יקרים שימו לב – השירות ניתן רק ללקוחות שתוקף החתימה בכרטיסם (הכרטיס) לא פג!

אז איך חידוש כרטיס חכם מרחוק מתבצע? -צוות התיאום שלנו ישלח מייל ללקוחותינו שתוקף פקיעת הכרטיס הוא עד 30 יום ממועד פקיעת התעודה.

-לאחר אישור הלקוח לביצוע חידוש לכרטיס החכם מרחוק, צוות ההנפקה שלנו ייצור עם כל לקוח קשר לצורך זיהוי טלפוני קצר ומחייב מטעמי אבטחת מידע שבסופו יתבצע החידוש לחתימה הדיגיטלית שלכם – לכרטיס החכם.

-ניתן לפנות אלינו בטלפון מספר 03-6368222 ,בין 7 ל-45 יום לפני מועד פקיעת תוקף התעודה. כמו כן, תוכלו להשאיר פרטים בדף זה ונחזור אליכם בהקדם.

-לא ניתן לחדש חתימה דיגיטלית ללקוח שתוקף החתימה שלו פג.

לקוחות יקרים שימו לב - אם תוקף הכרטיס החכם שרכשתם היה למשך שנתיים - ניתן לחדש את הכרטיס החכם לשנתיים בלבד. אם תוקף הכרטיס היה ל- 4 שנים, ניתן לחדש את הכרטיס ל-4 שנים בלבד.

מה עלי להכין למטרת חידוש הכרטיס החכם (התעודה האלקטרונית) מרחוק? -בתהליך תדרשו להזדהות בעזרת שאלת הזיהוי עליה השבתם בטופס ההרשמה כשהנפקתם את החתימה הדיגיטלית (הכרטיס החכם) הקיימת. -פרטי ת"ז או ח"פ חברה תקינים. -יש לוודא שהכרטיס (התעודה) בתוקף ללפחות בין -7 ל 45 יום ושהכרטיס הונפק על ידי הגורם המאשר "קומסיין". לא ניתן להנפיק כרטיס חדש מרחוק אלא רק כרטיסים קיימים מטעמי בטחון. 

 


  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון